شاخص های خدمات طراحی وب سایت که باید بدانید - طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

همه فروشگاه های اینترنتی کار فروش انجام می دهند؛ ولی این فروش انواع مختلفی میتواند داشته باشد که در ادامه بیشتر به این موضوع و به توصیف انواع مدل فروشگاه اینترنتی قابل طراحی میپردازیم.

این بانک اطلاعاتی برای اجرای هرچه موثرتر کمپین‌های بازاریابی واقعا به کارتان خواهد آمد.

از مهم ترین ویژگی های کاسپید در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن بصورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش، تخفیف و ارسال کالا پیاده سازی میشوند.

سپس بعد از آنکه سایتتان به طور کامل طراحی و راه‌اندازی کردید و نوشته و برگه‌ها (محتوا) در داخل سایت قرار دادید، دوباره به همین بخش برگردید و این گزینه را غیر فعال کنید (تیک را بردارید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

طراحی قالب اختصاصی برای سایت وردپرسی، برای وب‌سایت‌های محتوا محور یا بیزینس‌های کوچک، گزینه بسیار مناسبی است.

در صورتی که قصد استفاده از قالب های پیش فرض پرتال را داشته باشید، فقط کافی است قالب خود را انتخاب کنید و تغییرات لازم را روی آن اعمال کنید. بنابراین، ظرف چند روز وب سایت خود را خواهید داشت.

تنظیمات: در این بخش تنظیمات اصلی از قبیل انتخاب زبان، انتخاب تاریخ، تنظیمات برخی از بخش‌های پیشخوان و …. قرار دارد.

با انتخاب و باز کردن یک سایت در ابتدا گرافیک، تصاویر و مدیای سایت است که کاربر را درگیر می‌کند. در ادامه کاربر اطلاعاتی که به آن نیاز دارد را بررسی کرده و اگر احساس کند که سایت می‌تواند برای او کاربردی باشد به دنبال روشی خواهد بود که بتواند ارتباط برقرار کند.

چطور میتونم با وردپرس دوباره یه سایت دیگه ای رو طراحی کنم؟

گالری عکس

لینک دانلود اپلیکیشن های سایت را میتوان در فوتر تعریف کرد

مطابق شکل زیر بعد از اضافه کردن برگه‌ها به فهرست مکان نمایش برگه را در قسمت تنظیمات فهرست اضافه کنید. سپس دکمه ذخیره فهرست را بزنید. البته شما در این صفحه می‌توانید با کشیدن و رها کردن برگه‌ها، ترتیب قرارگیری آنها در فهرست سایت را تغییر دهید.

اگر سایت شما تنها، یک سایت شرکتی است که اطلاعات چندانی در آن رد و بدل نمی‌شود می‌توانید از طراحی فوتر سنتی استفاده کنید. در طراحی فوتر سنتی تنها چند لینک به قسمت‌های مهم‌تر سایت داده می‌شود و آدرس و شماره تلفن سایت در آن قرار می‌گیرید. در فوترهای سنتی حقوق مادی و معنوی سایت به مخاطبین تذکر داده می‌شود.

در این بخش زمانی که قسمت گرافیک شما تایید شد، به سراغ اجرای کدها می رویم و شروع به نوشتن سایت شما خواهیم کرد تا با سورس بهینه به شما تحویل دهیم.
در دنیای امروز با توجه به سهولت در خرید آنلاین ، طراحی سایت فروشگاهی را می توان جایگزینی مناسب برای خرید حضوری دانست. از این رو طراحی فروشگاه اینترنتی را می توان از مهم ترین گام های موجود در جهت ارتقا یک کسب و کار دانست.

با توجه به نیاز مخاطبین شما و همینطور امکاناتی سایت شما نیاز دارد ما نقشه ساختاری صفحات را طراحی خواهیم کرد و در اختیار شما می گذاریم.

تا کنون به المان‌هایی که باید در فوتر قرار گیرد اشاره داشتیم؛ اما چگونه این المان‌ها را در سایت منبع کنار هم قرار دهیم که مخاطبین از دیدن آن لذت برده و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند؟

با نیازها، نام تجاری و هویت برند شما آشنا می‌شویم تا بتوانیم بهترین پروپوزال را برای موفقیت‌تان در فضای آنلاین را تعریف کنیم.

برای دانستن معیارهای انتخاب نام وب سایت خود (و در نتیجه نام دامنه خود)، حتما به مقاله انتخاب نام دامنه مناسب از همیار مراجعه کنید در آن مقاله ما به طور کامل هر آنچه را که برای انتخاب یک نام مناسب و حرفه‌ای برای وبسایتتان نیاز دارید اینجا کلیک کنید را شرح داده‌ایم.

گاه صفحه یا صفحاتی در سایت وجود دارد که مهم هستند ولی ممکن است از دید بازدیدکننده دور بماند. فوتر بهترین محل برای قرار دادن لینک صفحه مذبور است.

برای اینکه بقیه افراد اینجا کلیک کنید بتوانند سایت شما را در گوگل پیدا کنند و گوگل صفحات سایتتان را در بانک اطلاعاتی خود ذخیره کند، باید این اجازه را به آنها بدهید. برای دادن این اجازه مطابق شکل زیر در پیشخوان وردپرس به قسمت تنظیمات و بخش نوشتن رفته و اطمینان حاصل کنید که تیک گزینه “نمایش در موتورهای جستجو” نخورده باشد.

در واقع بعد از پیاده سازی کامل سایت مبتنی بر اصول کامل سئو، نحوه کار با پنل سایت توسط کارکنان این مجموعه به مشتریان آموزش داده می شود.

در صورتی که تصمیم به طراحی سایت گرفته‌اید، به شما تبریک می‌گوییم.

فروشگاه اینترنتی داروخانه تهران سایت فروشگاهی پارس اپال فروشگاه اینترنتی مهیا شاپ (مهیا پروتئین)

برای ایجاد یک برگه در وردپرس، به قسمت برگه‌ها در پیشخوان رفته و بر روی گزینه “افزودن جدید” کلیک می‌نمایید. بعد از انجام اینکار با صفحه مطابق شکل زیر روبه رو خواهید شد.

در این بخش به طراحی گرافیک و المان های سایت شما می پردازیم تا یک سایت بی نظیر با المان های اختصاصی به شما تحویل دهیم.

در مرحله بعدی باید استانداردهای عمومی که جدایی از نوع فروشگاه اینترنتی است و در طراحی آن مهم است را در نظر قرار دهیم. استاندارهایی مانند نوع رابط کاربری سایت فروشگاهی ، تجربه کاربری از سایت ، نمایش صحیح در دستگاه های مختلف از جمله موبایل و تبلت ، هماهنگی سایت فروشگاهی با مرورگرهای مختلف ، کدنویسی و برنامه منلع نویسی از سمت سرور ، کدنویسی و برنامه نویسی سمت کاربر و.

افزونه‌ها: در این بخش می‌توانید افزونه‌های خود را نصب و فعالسازی کنید. افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا قابلیت‌های سایتتان را افزایش دهید.

Report this wiki page